Територіальні органи ДФС
в Одеській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Мобільний центр обслуговування платників Головного управління ДФС в Одеській області

02.01.2018

Мобільний центр обслуговування платників Головного управління ДФС в Одеській області - постійно діючий робочий орган ГУ ДФС в Одеській області, в якому здійснюється обслуговування платників податків підрозділами територіальних органів ДФС в Одеській області, відповідальними згідно з функціональними обов'язками за прийняття вхідної кореспонденції, надання адміністративних послуг та консультацій, прийняття звітності.

Контактний телефон особи, відповідальної за координацію та контроль за наданням адміністративних послуг: (0482) 300-264.

Перелік послуг, які надаються суб'єктам звернень у мобільному ЦОП:

приймання заяв для надання адміністративних послуг;

прийом та реєстрація вхідної кореспонденції;

прийом податкової звітності;

розповсюдження програми підготовки звітності та консультування щодо роботи з такими програмами;

усні консультації.

Перелік послуг, з яких приймаються документи у мобільному ЦОП:

№ 

Адміністративна послуга

1.

Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків

2.*

Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта

3.*

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій

4.*

Реєстрація книг обліку розрахункових операцій

5.*

Реєстрація розрахункових книжок

6.

Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій

7.

Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій

8.

Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи)

9.

Підтвердження статусу податкового резидента України

10.

Реєстрація платника єдиного податку

11.

Надання витягу з реєстру платників єдиного податку

12.*

Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку

13.*

Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність

14.

Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію)

15.

Видача довідки про сплату податкових зобов‘язань платником податку - резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов'язань

16.*

Засвідчення довідки про проведення декларування валютних цінностей, доходів та майна, що належать резиденту України і знаходяться за її межами

17.

Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється органами державної фіскальної служби

18.

Прийняття заяв щодо отримання ліцензій на роздрібний продаж алкогольних напоїв та тютюнових виробів

19.

Приймання інших заяв на видачу довідок, які не передбачені наказом про адміністративні послуги, але надаються інспекціями за зверненням громадян або платників податків: заява за формою 5 – ОПП (для само зайнятих осіб), отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису

20.

Консультації щодо порядку отримання адміністративних послуг

* - Адміністративні послуги, для надання яких необхідно подавати оригінали документів, приймаються тільки територіальним органом ДФС, в якому заходиться на обліку платник податків