Територіальні органи ДФС
в Одеській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Управління моніторингу доходів та обліково-звітних систем

01.10.2018

Начальник управління моніторингу доходів та обліково-звітних систем

Головного управління ДФС в Одеській області

 ПЕРЕКОПСЬКИЙ ТЕНГІЗ ЗАУРІЄВИЧ  


Число, місяць і рік народження  -  19 січня 1969  року

Місце народження : Грузія , м. Поті

Освіта – Повна вища, Одеській інститут низькотемпературної техніки , 1993 р.  Одеській державний економічний університет,   1998 р.  Спеціальність  -  «Автоматизація технологічних процесів»,«Фінанси і кредит», Кваліфікація –  інженер- електромеханік , магістр з фінансів     

Присвоєно спеціальне звання  Радник податкової та митної справи І рангу

Категорія посади державної служби     Б

Т Р У Д О В А   Д І Я Л Ь Н І С Т Ь

09.1986– 06.1993

Студент Одеського інституту низькотемпературної техніки і енергетики , м.Одеса;

07.1987 – 06.1989

Служба в Лавах Радянської Армії;

06.1989 – 03.1994

Електрик ЖЕУ-97 Суворовського району м.Одеси;

03.1994 – 01.1995

Помічник оперуповноваженого відділу кримінального розшуку  Київського РВ ОМУ УМВС України в Одеській області;

01.1995 – 03.1995

Державний податковий інспектор відділу  податкових розслідувань державної податкової інспекції у Жовтневому районі м.Одеси;

03.1995 – 11.1996

Начальник відділу реєстрації і контролю за застосуванням ЕККА державної податкової інспекції у Жовтневому районі м.Одеси;

11.1996 – 02.1998

Начальник відділу реєстрації і контролю за застосуванням ЕККА державної податкової адміністрації у Жовтневому районі м.Одеси;

02.1998 – 07.1998

Начальник відділу оперативного контролю державної податкової інспекції у Жовтневому районі м.Одеси;

07.1998–  01.2001

Начальник відділу оперативного контролю управління документальних перевірок юридичних осіб  державної податкової інспекції у Центральному  районі м.Одеси;

01.2001 – 09.2001

Начальник відділу по контролю за розрахунковими операціями  та сферою готівкового  обігу управління податкового аудиту державної податкової інспекції у Центральному  районі м.Одеси;

09.2001 – 01.2002

Заступник начальника інспекції – начальник  управління податкового аудиту державної податкової інспекції у Центральному  районі м.Одеси;

01.2002 – 02.2003

Заступник начальника інспекції – начальник  управління податкового аудиту та валютного контролю державної податкової інспекції у Центральному  районі м.Одеси;

02.2003 – 03.2004

Начальник відділу оперативного контролю управління податкового аудиту та валютного контролю державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси;

03.2004 – 09.2004

Заступник начальника інспекції - начальник управління податкового аудиту та валютного контролю спеціалізованої державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси;

09.2004 – 09.2005

Заступник начальника управління – начальник  відділу документальних перевірок  СГД- юридичних осіб управління податкового аудиту та валютного контролю державної  податкової інспекції у Київському  районі м.Одеси;

09.2005 – 02.2007

Заступник начальника інспекції - начальник відділу  контрольно – перевірочної роботи  державної податкової інспекції у Київському районі м.Одеси;

02.2007 – 04.2008

Заступник начальника інспекції - начальник управління   аудиту юридичних осіб державної податкової інспекції у Київському районі м.Одеси;

04.2008 – 08.2010

Заступник начальника інспекції - начальник управління   податкового аудиту юридичних осіб державної податкової інспекції у Київському районі м.Одеси;

08.2010 – 06.2011

Поновлений на посаді заступника начальника державної податкової інспекції у Київському районі м.Одеси;

06.2011 – 02.2012

Начальник відділу відшкодування  податку на додану вартість  управління оподаткування юридичних осіб державної податкової інспекції у Малиновському районі м.Одеси;

02.2012 – 07.2012

Начальник відділу прогнозування  та аналізу  управління прогнозування , аналізу, обліку та звітності державної податкової інспекції у Малиновському районі м.Одеси;

07.2012 – 09.2013

Начальник відділу прогнозування, аналізу, обліку та звітності державної податкової інспекції у Київському районі м.Одеси Одеської області ДПС;

09.2013 – 02.2015

Начальник координаційно – моніторингового відділу державної податкової інспекції у Київському районі м.Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області;

02.2015 – 04.2015

Начальник координаційно – моніторингового відділу державної податкової інспекції у Київському районі м.Одеси Головного управління ДФС  в Одеській області;

04.2015 по 12.2016

Начальник управління оподаткування юридичних осіб державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області;

12.2016 – 08.2017

Начальник управління податків і зборів з юридичних осіб Головного управління ДФС  в Одеській області;

08.2017 – теп.час

Начальник управління моніторингу доходів та обліково-звітних систем Головного управління ДФС  в Одеській області.



 

 

Структура управління моніторингу доходів та обліково-звітних систем

 

Відділ координації бюджетного процесу

Відділ обліку платежів та зведеної звітності

Відділ аналітики податкових ризиків


 
 

Основні завдання та функції управління моніторингу доходів та обліково-звітних систем:

Основними завданнями управління є :

1. забезпечення належної організації роботи ДПІ області з питань прогнозування та мобілізації доходів бюджету, аналізу виконання доходної частини Зведеного та Державного бюджетів України в розрізі платежів, районів, галузей, форм власності, структурних підрозділів;

2. вивчення причин невиконання доходної частини бюджетів та підготовка пропозицій по їх усуненню, забезпечення контролю за правильним обчисленням бази оподаткування;

3. вивчення схем розрахунків у галузях народного господарства, їх розрахунків з бюджетом та надання пропозицій по внесенню змін до діючого законодавства;

4. визначення напрямків по розширенню бази оподаткування та внесення пропозицій по збільшенню надходжень Державного і місцевого бюджетів;

5. визначення втрат бюджету від наданих  пільг в оподаткуванні юридичних осіб;

6. підготовка зведених аналітичних матеріалів для забезпечення керівництва ГУ і центральних органів державної влади;

7. наповнення інформаційної бази ГУ звітними показниками щодо розрахунків платників з бюджетом;

8. організація роботи підпорядкованих податкових інспекцій по веденню оперативного обліку надходження податків, зборів та інших платежів,  встановлених законодавством України, здійснення контролю за одержанням звітності  підпорядкованих державних податкових інспекцій по встановлених форм;

9. встановлення по формах обліку контролю за своєчасним і повним зарахуванням платежів до бюджетів та взаємодія з банківською системою,  фінансовим  управлінням, регіональними відділеннями  Державного  казначейства  (далі - РВДК) та іншими контролюючими органами.

Основні функції управління:

Моніторинг ефективності супроводження великих платників податків.

Організація роботи із ведення обліку податків, зборів, єдиного внеску.

Організація роботи зі складання звітності щодо стану розрахунків платників податків та зборів з бюджетом та сплати єдиного внеску.

Координація бюджетного процесу за доходами .

Здійснення контролю за ефективністю супроводження базових сегментів економіки та аналіз ефективності роботи підпорядкованих ДПІ щодо збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів за рахунок унеможливлення використання підприємствами реального сектору економіки інструментів мінімізації сплати податків і зборів.

Визначення та моніторинг індикативних показників у розрізі ДПІ.

Здійснення проактивного аналізу та експрес-діагностики.

Систематизація та моніторинг податкових наслідків економічної діяльності учасників кластерних груп.

Формування та ведення баз даних.

Організація роботи, пов’язаної із захистом персональних даних при їх обробці, відповідно до законодавства в ГУ.

Організація роботи з опрацювання звернень платників податків засобами зв’язку щодо стану обробки звітності, реєстрації податкових накладних та інших електронних сервісів.

 

Телефон управління моніторингу доходів та обліково-звітних систем:

(048) 725-62-05