Територіальні органи ДФС
в Одеській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються ДФС є корисними для Вас?

Ізмаїльське управління Головного управління ДФС в Одеській області

02.01.2019

Начальник Ізмаїльського управління Головного управління ДФС в Одеській області

Фотка Лілія Петрівна


Число, місяць і рік народження  31 липня 1983 року

Місце народження  Україна, Одеська область, м. Одеса

Освіта повна вища, у 2005 році - Одеський юридичний інститут Національного університету внутрішніх справ, у 2017 році -  Одеський національний університет ім.І.І.Мечнікова.

Кваліфікація  юрист, бакалавр з обліку і аудиту

Спеціальне званнярадник податкової та митної справи I рангу

 

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

09.1999

-

08.2000

-

молодша медична сестра хірургічного відділення Арцизької районної лікарні, м. Арциз;

09.2000

 

10.2002

 

Студентка Одеського юридичного інституту Національного університету внутрішніх справ, м. Одеса;

10.2002

-

02.2003

-

друкарка I категорії загального відділу управління справами ДПА в Одеській області, м. Одеса;

02.2003

-

08.2003

-

старший інспектор загального відділу управління справами ДПА в Одеській області, м. Одеса;

08.2003

-

12.2003

-

головний спеціаліст загального відділу управління справами ДПА в Одеській області, м. Одеса;

12.2003

-

08.2004

-

державний податковий інспектор відділу організації та моніторингу роботи органів державної податкової служби управління організаційно-розпорядчої роботи ДПА в Одеській області, м. Одеса;

08.2004

-

02.2005

-

державний податковий інспектор групи організації та моніторингу роботи органів державної податкової служби відділу організаційно-розпорядчої роботи ДПА в Одеській області, м. Одеса;

02.2005

-

06.2005

-

державний податковий інспектор відділу організації та моніторингу роботи органів державної податкової служби управління організаційно-розпорядчої роботи ДПА в Одеській області, м. Одеса;

06.2005

-

09.2005

-

головний державний податковий інспектор сектору координації роботи з великими платниками податків відділу організації та моніторингу роботи органів державної податкової служби управління організаційно-розпорядчої роботи ДПА в Одеській області, м. Одеси;

09.2005

-

06.2007

-

головний державний податковий інспектор контрольно-аналітичного відділу організаційно-розпорядчого управління ДПА в Одеській області, м. Одеса;

06.2007

-

05.2010

-

головний державний податковий інспектор відділу організаційної роботи, моніторингу та оцінки роботи податкових органів регіону організаційно-розпорядчого управління ДПА в Одеській області, м. Одеса;

05.2010

-

01.2012

-

начальник відділу організаційної роботи, моніторингу та оцінки роботи податкових органів регіону організаційно-розпорядчого  управління  ДПА в  Одеській  області,        м. Одеса;

01.2012

-

05.2013

-

заступник начальника управління – начальник відділу організаційної роботи організаційно-розпорядчого управління ДПС в Одеській області, м. Одеса;

05.2013

-

11.2014

-

начальник Арцизької об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів в Одеській області, м.Арциз.

11.2014

-

12.2014

-

перший заступник начальника Арцизької об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області, м. Арциз;

12.2014

-

12.2018

-

начальник Арцизької об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Одеській області, м. Арциз;

12.2018

-

по тч

-

начальник Ізмаїльського управління ГУ ДФС в Одеській області .

 

Структура Ізмаїльського управління Головного управління ДФС в Одеській області

Сектор організаційного забезпечення

Відділ моніторингу доходів та обліково – звітних систем

Відділ обслуговування платників

Відділ інформаційних технологій 

Сектор з юридичних питань

Відділ податків і зборів з юридичних осіб

Відділ адміністрування податків і зборів з фізичних осіб

Відділ погашення боргу

Сектор контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів

Ізмаїльська державна податкова інспекція

Арцизька державна податкова інспекція

Болградська державна податкова інспекція

Кілійська державна податкова інспекція

Ренійська державна податкова інспекція

Саратська державна податкова інспекція

Тарутинська державна податкова інспекція

Татарбунарська державна податкова інспекція

 
 

Основними завданнями Ізмаїльського управління є:

1.1. організація та контроль за наданням адміністративних послуг платникам податків та діяльності Центрів обслуговування платників;

1.2. ведення обліку податків, зборів та інших платежів, єдиного внеску;

1.3. організація і контроль за реєстрацією та обліком платників податків, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, РРО, КОРО та розрахункових книжок;

1.4. організація та контроль за повнотою нарахування та своєчасністю сплати місцевих податків і зборів з юридичних осіб;

1.5. організація проведення камеральних перевірок юридичних та фізичних осіб;

1.6. здійснення контролю за виробництвом та обігом спирту, пального, алкогольних напоїв і тютюнових виробів;

1.7. контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору;

1.8. організація та контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків, зборів, внесків самозайнятими особами (зокрема ПДФО, єдиного податку, рентної плати, екологічного податку, військового збору);

1.9. організація роботи та контролю щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати єдиного внеску;

1.10. забезпечення своєчасного та повного нарахування та сплати податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т.ч. заява для застосування пільги)) та місцевих зборів з фізичних осіб (туристичного збору та збору за місця для паркування транспортних засобів);

1.11. погашення податкового боргу з податків і зборів платників податків, заборгованості з інших платежів, а також стягнення своєчасно не нарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску платників єдиного внеску;

1.12. виявлення, облік, зберігання, оцінка, розпорядження безхазяйним майном, а також іншим майном, що переходить у власність держави;

1.13. реєстрація фізичних осіб – платників податків, формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;

1.14. участь у реалізації інформаційної політики ДФС;

1.15.здійснення сервісного обслуговування платників податків та виконання інших функцій у межах повноважень.

Основними функціями Ізмаїльського управління є:

2.1. ведення обліку податків, зборів та інших платежів, єдиного внеску;

2.2.організація роботи та складання звітності щодо стану розрахунків платників податків та зборів та інших платежів з бюджетом та сплати єдиного внеску;

2.3.звітування місцевим органам виконавчої влади та взаємодія з платниками;

2.4. моніторинг надходжень платежів;

2.5.організація і контроль за реєстрацією та обліком платників податків;

2.6.організація та контроль за обліком об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;

2.7.організація та контроль за наданням адміністративних послуг;

2.8.організація робіт із приймання і комп’ютерної обробки податкової та іншої звітності;

2.9.приймання податкової, фінансової та іншої звітності платників  засобами телекомунікацій;

2.10.організація та контроль діяльності Центрів обслуговування платників;

2.11.сервісне обслуговування платників;

2.12.організація та контроль за своєчасністю сплати податку на прибуток;

2.13.організація та контроль за своєчасністю сплати податку на додану вартість;

2.14.організація та контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати до бюджету акцизного податку;

2.15.організація та контроль за повнотою нарахування та своєчасністю сплати місцевих податків і зборів з юридичних осіб;

2.16.організація та контроль за своєчасністю сплати екологічного податку та рентної плати платниками податків – юридичними особами;

2.17.організація проведення камеральних перевірок юридичних  та фізичних осіб;

2.18.контроль за дотриманням чинного законодавства при застосуванні спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності;

2.19.контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору;

2.20.організація та контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків, зборів, внесків самозайнятими особами (зокрема ПДФО, єдиного податку, рентної плати, екологічного податку, військового збору);

2.21.організація роботи та контролю щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати єдиного внеску;

2.22.застосування штрафних (фінансових) санкцій за несвоєчасність подання звітності, встановленої законодавством, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, та за результатами проведення перевірок платників податків, штрафних (фінансових) санкцій до платників єдиного внеску за порушення законодавства з єдиного внеску;

2.23.забезпечення своєчасного та повного нарахування та сплати податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т.ч. заява для застосування пільги)) та місцевих зборів з фізичних осіб (туристичного збору та збору за місця для паркування транспортних засобів);

2.24.погашення податкового боргу з податків і зборів платників податків, заборгованості з інших платежів, а також стягнення своєчасно не нарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску платників єдиного внеску;

2.25.виявлення, облік, зберігання, оцінка, розпорядження безхазяйним майном, а також іншим майном, що переходить у власність держави;

2.26.реєстрація фізичних осіб – платників податків, формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;

2.27. облік рахунків платників податків;

2.28.реєстрація та облік реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок;

2.29.організація надання адміністративних послуг.