Територіальні органи ДФС
в Одеській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Пріоритетний напрямок - якість та комфорт в наданні послуг платникам податків

15.05.2018

«Надання якісних адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг, впровадження прогресивних методів і форм обслуговування та створення сприятливих умов для платників податків є пріоритетними завданнями у діяльності ДПІ у Малиновському районі міста Одеси», - зазначив начальник ДПІ у Малиновському районі м. Одеси Петро Олійник.

Протягом січня - квітня поточного року до Центру обслуговування платників ДПІ у Малиновському районі м. Одеси для отримання адміністративних послуг звернулось майже 40 тис відвідувачів.

Найчастіше мешканці Малиновського району звертаються до Центру обслуговування платників для отримання облікової картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. З початку поточного року було надано понад 2 тис таких послуги, або третина від загальної кількості наданих адміністративних послуг.

«Активними відвідувачами Центру обслуговування є підприємці, що застосовують спрощену систему оподаткування, – 1148 осіб звернулися для реєстрації платника єдиного податку і 1108 для отримання витягу з реєстру платників єдиного податку», - відмітив начальник інспекції та підкреслив, що сервіси від Державної фіскальної служби покликані зробити обслуговування платників податків якісним та доступним й закликав до активного використання електронних сервісів у своїй діяльності.