Територіальні органи ДФС
в Одеській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Застосування РРО фізичними особами –підприємцями обговорювали за «круглим столом» в Березівському відділенні Лиманської ОДПІ

28.11.2017

В конференц-залі Березівського відділення Лиманської ОДПІ за «круглим столом» фахівці фіскальної служби разом з платниками податків обговорили  питання застосування РРО фізичними особами –підприємцями.

Відкриваючи засідання, в.о. заступника  начальника - начальник Березівського відділення Лиманської ОДПІ Ольга Патрашку зазначила, що  основна сфера застосування РРО - це торгівля і сфера послуг для населення, де операції відбуваються з використанням готівки або особистих платіжних карт.

Кожна оплата (а також повернення товару і грошей, внесення або вилучення готівки з каси) повинні бути проведені через РРО, а клієнту має видаватися фіскальний чек, який підтверджує факт прийняття оплати (або повернення грошей) і права його як покупця. Якщо ж готівкової оплати немає (наприклад, клієнт отримує рахунок і оплачує його в касі банку), то застосування РРО не потрібно.             

Податківці докладно на прикладах  пояснили механізм застосування РРО фізичними особами –підприємцями, роз’яснили, що сутність фіскальної функції в тому, щоб зафіксувати операцію і її обсяг, без можливості редагування, видалення інформації тощо. Раніше копії всіх чеків друкувалися всередині РРО (паперова контрольна стрічка) і подавалися в органи ДФС у вигляді звітів. Сьогодні всі РРО підключаються до Інтернет мережі (дротового або мобільного) і передають звіти в електронному вигляді, що спрощує ведення бухобліку, позбавляє від необхідності зберігання контрольної стрічки протягом 3 років та ін.    

Підсумовуючи результати зустрічі, Ольга Патрашку  відмітила, що налагоджена співпраця податківців та бізнесу в регіоні дає підстави констатувати певні  успіхи та сподіватись на подальші здобутки. 

Державна фіскальна служба  була, є і буде прихильником відкритого конструктивного діалогу з бізнесом.