Територіальні органи ДФС
в Одеській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Протокол №2 зборів Громадської ради при Головному управлінні Державної фіскальної службі в Одеській області

29.09.2017

Протокол №2

 зборів Громадської ради при Головному управлінні

Державної фіскальної службі в Одеській області.

 

Дата та час проведення:                

06 вересня 2017 року, 14.00            

Місце проведення:

м. Одеса, вул. Семінарська, 5,

актова зала ГУ ДФС в Одеській області

  

Присутні: 

Представники ГУ ДФС в Одеській області:

Мілютін Г.В. – начальник Головного управління ДФС в Одеській області;

Власов О.С.  – начальник Одеської митниці ДФС;

Биковська О.Н. – заступник начальника управління - начальник відділу комунікацій управління організації роботи Головного управління ДФС в Одеській області.

 

Члени Громадської ради, всього: 29 осіб, з них:

- члени Громадської ради, які присутні особисто - 27 осіб;

- представники інститутів громадянського суспільства, які представляють інтереси членів Громадської ради – 2 особи (список додається).

Запрошені представники ІГС:

Захаров О.В.

 

Перед початком засідання начальник Головного управління ДФС в Одеській області Мілютін Глеб Володимирович привітав учасників засідання та зазначив, що фіскальна служба регіону відкрита до конструктивного діалогу з громадськістю. Зі свого боку запевнив, що фіскальна служба всіляко сприятиме роботі Громадської ради при Головному управлінні ДФС в Одеській області. Зазначив, що робота Громадської ради, як консультативно-дорадчого органу, буде направлена на удосконалення роботи фіскальної служби та розвиток Одеського регіону.

Крім того, запропонував членам Громадської ради ширше представляти інтереси громадськості під час зустрічей керівництва Головного управління ДФС в Одеській області та Одеської митниці ДФС, які організовуються щомісяця та стали вже традиційними.

Начальник Одеської митниці ДФС Власов Олександр Сергійович в свою чергу нагадав присутнім про першу зустріч на посаді начальника Одеської митниці ДФС з представниками бізнесу та громадськості, на якій було порушено ряд питань, із них 3 основних проблемних питання, які потребували нагального вирішення: митне оформлення автотранспортних засобів громадянами, здійснення фітосанітарного контролю при митному оформленні фруктів та овочів та велика кількість оглядів та переоглядів за ініціативою правоохоронців», - зазначив очільник митниці. За його словами, завдяки ефективній комунікації спільними зусиллями їх частково вирішено.

Планується відкриття пілотного проекту «Автохаб», де всі процедури будуть здійснюватися прозоро, швидко та зручно, який стартує 8 вересня. Саме в цей день з Одеського порту виїдуть перші власники автомобілів на номерах державної реєстрації регіону проживання». Також додав, що Головою Одеської ОДА направлено до Кабміну проект постанови щодо спрощення фітосанітарного контролю, який буде чітко регламентувати участь правоохоронних органів в частині ініціювання митних оглядів та переоглядів.

Для оперативного вирішення проблемних питань, які виникають при здійсненні митних формальностей, Власов О.С. запропонував створити на базі Митного комітету Громадської ради при ГУ ДФС в Одеській області спільну робочу групу під головуванням заступника начальника митниці Передерія Володимира Всеволодовича та запропонував Митному комітету Громадської ради долучитись до роботи цієї групи.  Порушив питання  щодо втручання правоохоронних органів у митне оформлення товарів, підвищення ефективності функціонування принципу «Єдиного вікна» та виконання судових рішень про оскарження корегування митної вартості  та підкреслив, що порушенні питання приймаються на центральному рівні КМУ.

Формування робочих органів засідання (зборів).

Вибори лічильної комісії засідання (зборів)  Громадської ради при ГУ ДФС у Одеській області.

Із зали запропоновано кількісний склад лічильної комісії - 2 особи та в  персональному складі:

Двоєнкін Р.В. та  Душак М.І..

 

Голосували:

«За»- 29

«Проти»- 0

«Утримались»- 0

 

Вирішили:

Обрати лічильну комісію в кількості - 2 особи та персональному складі: Двоєнкін Р.В.,  Душак М.І.

 

Вибори мандатної комісії засідання (зборів)  Громадської ради при ГУ ДФС у Одеській області.

Із зали запропоновано кількісний склад мандатної комісії - 2 особи та  в персональному складі:

Просяник І.І., Ткаченко Л.М.

 

Голосували:

«За»- 29

«Проти»- 0

«Утримались»- 0

 

Вирішили:

Обрати мандатну комісію в кількості - 2 особи та персональному складі: Просяник І.І., Ткаченко Л.М.

 

Слухали:

Берестенка В.В., який повідомив, що зареєструвались та присутні 29 членів Громадської ради із 35, 

із них: присутні особисто - 27 осіб та 2 особи, які представляють інтереси членів Громадської ради, які з поважних причин не змогли прийняти участь у засіданні. Наявний кворум. Запропонував для розгляду наступний проект Порядку денного засідання.

 

 Проект порядку денного засідання.

1.Про виконання норм Постанови КМУ №996.

2.Про  звернення щодо відшкодування витрат передбачених ст. 325 Митного Кодексу України.

3.Про звернення щодо втручання правоохоронних органів у митне оформлення товарів.

4.Про звернення щодо підвищення ефективності функціонування принципу  «Єдиного вікна».

5.Про звернення щодо виконання судових рішень про оскарження корегування митної вартості товарів.

6.Про  затвердження Положення про ГР при ГУ ДФС в Одеській області.

7.Про затвердження бланку ГР при ДФС в Одеській області.

8.Різне.

Голосували:

«За»- 29

«Проти»- 0

«Утримались»- 0

 

Вирішили:

Прийняти проект порядку денного засідання (зборів) Громадської ради при ГУ ДФС у Одеській області за основу.

 

Виступили:

Ганчев О., який запропонував внести в порядок денний питання  щодо звернення про внесення змін до  Наказу Міністерства фінансів України від 30 травня 2012 р. № 631.

Голосували:

«За»- 25

«Проти»- 0

«Утримались»- 4

 

Вирішили:

Включити до порядку денного питання, в питання Різне, щодо звернення про внесення змін до  Наказу Міністерства фінансів України від 30 травня 2012 р. № 631

 

За затвердження порядку денного засідання (зборів) Громадської ради при ГУ ДФС у Одеській області в цілому.

Голосували:

«За»- 25

«Проти»- 0

«Утримались»- 4

 

Вирішили:

Затвердити порядок денний засідання (зборів) Громадської ради при ГУ ДФС у Одеській області в цілому.

 

Слухали:

Берестенка В.В. щодо регламенту роботи засідання (зборів) Громадської ради.

Запропоновано встановити наступний регламент роботи засідання (зборів) Громадської ради:

Виступ – 5 хв.;

Репліка-1хв.

 

Голосували:

«За»- 26

«Проти»- 0

«Утримались»- 3

 

Вирішили:

Встановити регламент роботи засідання  (зборів) Громадської ради при ГУ ДФС у Одеській області:

Виступ – 5 хв.;

Репліка – 1 хв.

 

З першого питання порядку денного.

Слухали:

Берестенко В.В.,  який звернув увагу, що відповідно до п.17 Постанови КМУ №996  орган, при якому створена Громадська рада, зобов’язаний забезпечити секретаріат громадської  ради приміщенням, засобами зв'язку,  створити умови для роботи ради та проведення її засідань здійснює орган.

Зі свого боку Громадська рада направила відповідного листа по даному питанню. Відповіді Громадська рада не отримала та запропонував надати слово керівнику фіскального органу щодо інформації з вирішення порушеного питання.

Мілютін Г.В., керівник ГУ ДФС в Одеській області, звернув увагу, що у зв’язку із реструктуризацією територіальних органів ДФС в сторону збільшення штатної чисельності працівників, приміщення переповнені, вільні приміщення в м.Одесі відсутні та запропонував приміщення  для  організації роботи секретаріату Громадської ради в м.Чорноморськ.

 

Виступили:

 Сусорова Л.А., Плаксієнко Д.В., Геращенко Ю.Є., Максимович В.Я., які наголосили, що орган,  при якому створена Громадська рада, зобов’язаний виконати норми Постанови КМУ №996, натомість приміщення повинно знаходитись в максимально доступному місці для членів Громадської ради. Забезпечення приміщенням в м.Чорноморську не зовсім зручно для членів Громадської ради і  не дасть можливості для ефективної роботи у зв’язку із великою відстанню, а  тому необхідно розглянути всі можливі варіанти  приміщення в межах  розміщення ГУ ДФС в Одеській області в м. Одесі.

Ткаченко Л.М., яка наголосила, що враховуючи ситуацію, яка склалася з вільними приміщеннями компромісним варіантом буде організувати робоче місце з відповідним обладнанням  в приміщенні ГУ ДФС в Одеській області за адресою: м.Одеса, вул. Семінарська, 5 та встановити скриньку для листування на вході у ГУ ДФС в Одеській області.

 

Голосували:

«За» - 26

«Проти» - 0

«Утримались» - 3

 

Вирішили:

Звернутись до керівника ГУ ДФС в Одеській області з розгляду питання організації робочого місця з відповідним обладнанням  при ГУ ДФС в Одеській області для розміщення секретаріату Громадської ради та встановити скриньку для листування на вході у ГУ ДФС в Одеській області.

 

Виступили:

Геращенко Ю.Є, який наголосив, враховуючи, що до складу Громадської ради при ГУ входить голова Громадської ради при Одеській ОДА,  Максимович В.Я.,  та запропонував написати  спільне звернення  до Голови Одеської ОДА разом з Громадською радою при ОДА з розгляду питання із забезпечення приміщенням секретаріату Громадської ради при ГУ ДФС в Одеській області.

 

Голосували:

«За» - 25

«Проти» - 0

«Утримались» - 4

 

Вирішили:

Звернутись до голови Одеської ОДА із спільним зверненням з Громадською радою при ОДА, з питання  розгляду надання приміщення для секретаріату Громадської ради при ГУ ДФС в Одеській області.

 

З другого питання.

Слухали:

Ганчева О.Г., який проінформував що складено звернення щодо відшкодування витрат, передбачених ст. 325 Митного Кодексу України, а саме відшкодування витрат за проведення операцій. Значні об’єми необґрунтованих фінансових витрат при митному оформленні товарів несуть суб’єкти господарювання. Витрати відшкодовуються  власником товарів, транспортних засобів комерційного призначення  або уповноваженими ними особами незважаючи з ініціативи якого органу вони проводяться. Від відповідних державних органів до теперішнього часу не надійшли проекті, пропозицій, які  б достатнім чином змінили негативні тенденції. Запропонував звернутися до Прем’єр-міністра України з пропозицією вирішити наступні питання:

розглянути можливість створення при КМУ робочої групи, до складу якої включити представників центральних органів, представників інститутів громадянського суспільства та бізнесу з питання напрацювання та впровадження механізму відшкодування витрат за проведення операцій відповідно до ст.325 Митного кодексу України.

доручити робочій групі розглянути проекти нормативно-правових актів,  що надходять ІГС для швидкого напрацювання відповідно до ст. 325 МКУ.

посприяти проведенню у найкоротші терміни проведенню розширеного засідання робочої групи при КМУ та центральними органами виконавчої влади із залученням незалежних експертів, представників ІГС (представників Громадської ради при ГУ ДФС в Одеській області) та бізнесу.

 

Голосували:

«За» - 20

«Проти» -0

«Утримались» –9

 

Вирішили:

Звернутись до Прем’єр-міністра України з пропозицією  підтримати вирішити наступних питань:

розглянути можливість створити при КМУ робочу групу, до  складу якої включити представників центральних органів, представників інститутів громадянського суспільства та бізнесу з питання напрацювання та впровадження механізму відшкодування витрат за проведення операцій відповідно до ст.325 Митного кодексу України.

доручити робочій групі розглянути проекти нормативно-правових актів,  що надходять від  ІГС та прийняти рішення, відповідно до ст. 325 МКУ.

посприяти проведенню розширеного засідання робочої групи при КМУ та центральними органами виконавчої влади із залученням незалежних експертів, представників ІГС  (представників Громадської ради при ГУ ДФС в Одеській області) та бізнесу стислий термін.

Доручити голові Громадської ради, Берестенку В.В. підписати звернення та направити до Прем’єр-міністра України  для розгляду та вирішення порушених питань по суті.

 

З третього питання порядку денного.

Слухали:

Берестенка В.В., який ознайомив із зверненням щодо втручання правоохоронних органів у митне оформлення товарів та наголосив, що правоохоронні органи часто  без відповідних на то причин вмішуються в  роботу митниці, митного оформлення товарів.

З метою припинення втручання правоохоронних органів у митне оформлення товарів та захисту прав суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності запропонував  наступні пропозиції.

Включити у проект постанови Кабінету Міністрів України №467 від 23.05.2012 р. наступні положення:

1.1. Забезпечити дотримання строків митного оформлення, простій транспортних засобів, порушення строків доставки товарів та інших негативних наслідків, у зв’язку з;

1.2. Відмовляти у прийнятті митними органами рішень щодо призначення форм митного контролю при митному оформленні товарів на підставі доручень правоохоронних органів, які не відповідають вимогам норм постанови Кабінету Міністрів України №467 від 23.05.2012р.

1.3. Встановлення спеціальної відповідальності посадових осіб, які без достатніх підстав, визначених законодавством, надають доручення та вимоги проводити огляд (переогляд) товарів, транспортних засобів комерційного призначення митними органами України.

Запропонував  звернутись до відповідних структур для вирішення питання.

 

Виступили:

Передерій В.В. - заступник начальника Одеської митниці,  який проінформував, що за червень 2017 р. проведено 2,5 тис. видів контролю.

 

Максимович В.Я., який наголосив на тому, що правоохоронці без відповідних рішень не мають права втручатись в роботу митниці, при  митному оформленні товарів суб’єктів господарювання.

 

Гордіян В.О., який запропонував звернутися до Одеської митниці про надання інформації про відповідальність, яку понесли представники митниці за втручання при оформленні товарів суб’єктів господарювання.

 

Сусорова Л.А., яка запропонувала додати до звернення пункт:

-         Надати можливість у прийнятті митними органами рішень щодо призначення форм митного контролю при митному оформленні товарів на підставі доручень правоохоронних органів (які на даний час суперечать вимогам митного кодексу України (Розділ XI «МИТНИЙ КОНТРОЛЬ») та не відповідають вимогам норм постанови Кабінету Міністрів України № 467 від 23.05.2012 р., виключно після внесення змін до вище перелічених нормативних Актів України, з обов’язковим виконанням правоохоронними органами вимог пункту 5. Статті МКУ 338. «Огляд та переогляд товарів, транспортних засобів», а саме: «Такий огляд (переогляд) проводиться за рахунок органу, з ініціативи або на підставі інформації якого прийнято рішення про його проведення. Якщо в результаті проведення огляду (переогляду) виявлено факт незаконного переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, витрати, пов'язані з проведенням огляду (переогляду), відшкодовуються власником зазначених товарів, транспортних засобів або уповноваженою ним особою.

 

За пропозицію  внесення  доповнення  Сусорової Л.А. в  проект звернення щодо втручання правоохоронних органів у митне оформлення товарів.

Голосували:

«За» - 2

«Проти» -0

«Утримались» –27

Рішення не прийнято

 

За пропозицію звернутись щодо втручання правоохоронних органів у митне оформлення товарів

Голосували:

«За» - 23

«Проти» - 0

«Утримались» - 6

 

Вирішили:

Направити звернення Прем’єр-міністру України щодо втручання правоохоронних органів у митне оформлення товарів, а саме:

 Включити у проект постанови Кабінету Міністрів України № 467 від 23.05.2012 р. наступні положення:

1.1. Забезпечити дотримання термінів митного оформлення, простій транспортних засобів, порушення строків доставки товарів та інших негативних наслідків, у зв’язку з;

1.2. Відмовляти у прийнятті митними органами рішень щодо призначення форм митного контролю при митному оформленні товарів на підставі доручень правоохоронних органів, які не відповідають вимогам норм постанови Кабінету Міністрів України № 467 від 23.05.2012 р.

1.3. Встановлення спеціальної відповідальності посадових осіб, які без достатніх підстав, визначених законодавством, надають доручення та вимоги проводити огляд (переогляд) товарів, транспортних засобів комерційного призначення митними органами України.

Доручити голові Громадської ради, Берестенку В.В. підписати звернення та направити до відповідних структур для розгляду по суті.

 

За пропозицію щодо звернення до керівника Одеської митниці з надання відповідної інформації.

Голосували:

«За» - 18

«Проти» - 0

«Утримались» - 11

 

Вирішили:

Звернутися до керівника Одеської митниці про надання інформації щодо:

-         митних оглядів, переоглядів  при митному оформленні товарів суб’єктів господарювання;

-         ініціаторів подібних заходів та про міру відповідальності, яку понесли винні за проведені  неправомірні дії.

 

З четвертого питання.

Слухали:

Лазарєва О.С., який проінформував, що зростаюча статистика використання принципу «Єдиного вікна» (згідно з даними на веб-сайті ДФС, використання «Єдиного віка» складає 23% в цілому по країні), свідчить про те, що ініціатива Уряду знаходить все більший відгук у суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності та контролюючих органів.

З метою підвищення ефективності функціонування принципу «Єдиного вікна» закріпленого Постановою Кабінету Міністрів України № 364 від 25 травня 2016 р., запропонував звернутися до Прем’єр-міністра України з  наступними пропозиціями:

1. Доручити Міністерству фінансів України сприяти Державній фіскальній службі України у розробленні та впровадженні «модулю пропуску товарів» у межах можливостей, що передбачені нормами Постанови Кабінету Міністрів України № 364 від 25 травня 2016 р.;

2. Доручити Міністерству фінансів України та Державній фіскальній службі України у розробленні та впровадженні на базі Єдиної автоматизованої інформаційної системи Державної фіскальної служби України та інших інформаційних систем, що належать державі, - «модулю обміну інформацією» між контролюючими органами та членами портового співтовариства (стивідорні компанії, брокери, експедитори, тощо) зокрема, щодо призначення форм митного контролю у тому числі за дорученнями правоохоронних органів;

3. Сприяти проведенню на регулярній основі розширених засідань при Кабінеті Міністрів України та центральних органах виконавчої влади із залученням незалежних експертів, представників громадськості та бізнесу, інститутів громадського суспільства, зокрема Громадської ради при Головному управлінні Державної фіскальної служби в Одеській області.

Доручити голові Громадської ради, Берестенку В.В. підписати звернення та направити до Прем’єр-міністра України для вирішення питання по суті.

 

Виступили:

Сусорова Л.А., яка запропонувала  внести доповнення в текст звернення до Прем’єр-міністра України наступний  пункт:

Мета принципу «Єдиного вікна»: Високоефективне та своєчасне проведення відповідних видів контролю у повному обсязі, на які наражаються товари, виключно у пунктах пропуску на кордоні України. В разі пропуску вантажу на митну територію України прикордонними пунктами пропуску, вважати пропущені товари такими, які повністю пройшли всі види контролю та не в якому разі не повинні наражатися на повторне проходження цих видів контролю у внутрішніх митницях остаточного митного оформлення (випуску товарів у вільний обіг на митну територію України).  При проведені відповідних видів контролю (документально або/та візуально) використовувати подані уповноваженою особою дозвільні документа, щодо видів контролю, країни відправника та країн транзиту (в разі наявності), що значно зменшить час проведення контролю. Візуальний огляд товарів проводити виключно на вагомих підставах, які з’явились у контролюючого органу.

 

Голосували:

«За» - 3

«Проти» -0

«Утримались» –26

Рішення не прийнято.

 

За направлення звернення щодо підвищення ефективності функціонування принципу  «Єдиного вікна» до Прем’єр-міністра України.

Голосували:

«За» - 25

«Проти» -0

«Утримались» –4

 

Вирішили:

Звернутись до Прем’єр-міністра України з пропозицією  вирішити наступні питання:

1. Доручити Міністерству фінансів України сприяти Державній фіскальній службі України у розробленні та впровадженні «модулю пропуску товарів» у межах можливостей, що передбачені нормами Постанови Кабінету Міністрів України № 364 від 25 травня 2016 р.;

2. Доручити Міністерству фінансів України та Державній фіскальній службі України у розробленні та впровадженні на базі Єдиної автоматизованої інформаційної системи Державної фіскальної служби України та інших інформаційних систем, що належать державі, - «модулю обміну інформацією» між контролюючими органами та членами портового співтовариства (стивідорні компанії, брокери, експедитори, тощо) зокрема, щодо призначення форм митного контролю у тому числі за дорученнями правоохоронних органів;

3. Сприяти проведенню на регулярній основі розширених засідань при Кабінеті Міністрів України та центральних органах виконавчої влади із залученням незалежних експертів, представників громадськості та бізнесу, інститутів громадського суспільства, зокрема Громадської ради при Головному управлінні Державної фіскальної служби в Одеській області.

Доручити голові Громадської ради, Берестенку В.В. підписати звернення та направити Прем’єр-міністру України для вирішення питання по суті.

 

З п’ятого питання.

Слухали:

Марченко В.О., яка проінформувала стосовно виконання судових рішень про оскарження корегування митної вартості товарів. 

Статтями 54, 55 Митного кодексу України (далі – МК України) передбачене повноваження митних органів за результатами контролю правильності визначення митної вартості товарів прийняти рішення про коригування митної вартості товарів, заявленої декларантом.

Скасування такого рішення передбачає повернення декларанту надмірно сплачених митних платежів.

Проте на практиці повернення надміру сплачених митних платежів у зв’язку з неправильним коригуванням митними органами митної вартості товарів викликає суттєві складнощі, насамперед  часто виникають такі проблемні ситуації:

1) митний орган порушує строки розгляду заяви про повернення коштів (висновок про повернення повинен бути прийнятий митним органом не пізніше ніж за п’ять робочих днів до закінчення 20-денного строку з дня подання платниками податків заяви);

2) митний орган відмовляє у прийнятті висновку про повернення, посилаючись на те, що скасування судом рішення про коригування митної вартості товарів ще не означає автоматичного визнання митної вартості, заявленої декларантом;

3) органи казначейства не перераховують кошти на підставі висновку митного органу.

З метою розвитку економічного потенціалу Одеського регіону та захисту прав суб’єктів господарювання запропонувала звернутись із наступними пропозиціями:

1. Забезпечити функціонування механізму повернення надміру сплачених митних платежів у зв’язку з неправильним коригуванням митними органами митної вартості товарів.

2. Розглянути можливість створення та впровадження альтернативних інструментів повернення надміру сплачених митних платежів у зв’язку з неправильним коригуванням митними органами митної вартості товарів, зокрема:

2.1. повернення надміру сплачених митних платежів шляхом зарахування вищенаведених платежів у рахунок сплати суб’єктом господарювання наступних митних платежів;

2.2. повернення надміру сплачених митних платежів шляхом зарахування заборгованості суб’єкта господарювання по сплаті податків.

 

Голосували:

«За» - 18

«Проти» - 0

«Утримались» - 11

 

Вирішили:

Звернутись до Прем’єр-міністра України з пропозицією  вирішити наступні питання:

1. Забезпечити функціонування механізму повернення надміру сплачених митних платежів у зв’язку з неправильним коригуванням митними органами митної вартості товарів.

2. Розглянути можливість створення та впровадження альтернативних інструментів повернення надміру сплачених митних платежів у зв’язку з неправильним коригуванням митними органами митної вартості товарів, зокрема:

2.1. повернення надміру сплачених митних платежів шляхом зарахування вищенаведених платежів у рахунок сплати суб’єктом господарювання наступних митних платежів;

2.2. повернення надміру сплачених митних платежів шляхом зарахування заборгованості суб’єкта господарювання по сплаті податків.

Доручити голові Громадської ради, Берестенку В.В. підписати звернення та направити Прем’єр-міністру України для вирішення питання по суті.

З шостого питання.

Слухали: Берестенка В.В., який повідомив, що на першому засідання Громадської ради за основу прийнято Положення про Громадську раду при ГУ ДФС в Одеській області. З боку фіскального органу зроблені зауваження, щодо виготовлення та отримання посвідчення членам Громадської ради та організації громадської приймальні Громадської ради та запропонував визначитись із спірними питаннями. Виступили: Сусорова Л.А., Максимович В.Я., Гордіян В.О., Геращенко Ю.Є., які наголосили, що у членів Громадської ради мають бути посвідчення та запропонували питання поставити на голосування.

Голосували:

«За» - 18

«Проти» -1

«Утримались» –10

 

Вирішили:

-         Затвердити виготовлення посвідчення членам Громадської ради;

-         Затвердити створення та організацію  роботи  громадської приймальні Громадської ради.

 

Виступили:

Максимович В.Я., Геращенко Ю.Є., які запропонували затвердити в цілому Положення про Громадську раду  при ГУ ДФС в Одеській області.

 

Голосували:

«За» - 22

«Проти» -0

«Утримались» –7

 

Вирішили:

Затвердити в цілому Положення про Громадську раду Громадської ради при ГУ ДФС в Одеській області.


З сьомого питання.

Слухали:

Берестенка В.В., який повідомив, що на засідання Президії Громадської ради затверджений бланк Громадської ради на двох мовах: на українській та англійській мовах з використанням емблеми фіскального органу.

 

Виступили:

Мазарак В.П., Просяник І.І., які підтримали рішення виготовлення бланку Громадської ради на двох мовах: на українській та англійській мовах з використанням емблеми фіскального органу.

 

Бельгезімер М.Г., Тищенко І.С., Зеленков К.Л., які запропонували виготовлення бланку Громадської ради на державній, українській мові.

 

Плаксієнко Д.В., Ткаченко Л.М., Максимович В.Я., які запропонували виготовлення бланку Громадської ради на українській та російських мовах.

 

Давтян С.Г., який зауважив, що  внесення на бланк Громадської ради емблеми державної фіскальної служби вважає некоректним.

 

За виготовлення бланку Громадської ради на  українській мові.

Голосували:

«За» - 9

«Проти» - 0

«Утримались» - 20

Рішення не прийнято.

 

За виготовлення бланку Громадської ради на українській та російській мовах.

Голосували:

«За» - 7

«Проти» - 0

«Утримались» - 22

Рішення не прийнято.

 

За виготовлення бланку Громадської ради на  українській та англійській мовах.

Голосували:

«За» - 16

«Проти» - 10

«Утримались» - 3

 

Вирішили:

Затвердити виготовлення бланку Громадської ради при ГУ ДФС в Одеській області з використанням емблеми фіскального органу.

 

З восьмого питання.

Слухали:

Ганчева  О., який  запропонував розглянути звернення щодо  внесення змін в Наказ  №631 Міністерства фінансів України.

Внести до Порядку виконання митних формальностей при здійсненні митного оформлення товарів із застосуванням митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30 травня 2012 р. № 631 (Офіційний вісник України, 2012, N 64, ст. 2627) такі зміни:

1) Абзаци другий та третій пункту  5.3. розділу V виключити.

2) Пункт 5.4. розділу V викласти у такій редакції:

 «5.4. За поданою попередньою МД, яка містить усю необхідну інформацію для випуску, посадовою особою ПМО, призначеною згідно з розподілом, за допомогою АСМО виконуються митні формальності, визначені пунктом 4.5 розділу IV цього Порядку.».

2) Доповнити розділ V пунктами  5.7 – 5.10 у такій редакції:

 «5.7. У разі коли під час виконання відповідно до пункту 5.4 цього розділу за попередньою МД митних формальностей, визначених пунктом 4.5 розділу IV цього Порядку, у тому числі за результатами спрацювання АСАУР, встановлено проведення митного огляду товарів, взяття їх проб (зразків), посадова особа ПМО митного органу за допомогою АСМО надсилає зазначену інформацію Декларанту на відповідну електронну адресу.

5.8. Постановка на контроль в ЄАІС митних органів України попередньої МД на паперовому носії фіксується шляхом проставлення другого відбитка штампа ПМК посадової особи ПМО.

5.9 У разі наявності в ЄАІС митних органів інформації про можливість випуску товарів за попередньою МД прикордонною митницею, без пред’явлення їх митниці призначення посадовою особою прикордонної митниці, на підставі переліку товарів, які підлягають державному контролю, відповідно до поданих декларантом, уповноваженою ним особою або перевізником товаросупровідних (товаротранспортних) документів визначаються вид (види) державного контролю.

 

Голосували:

«За» - 16

«Проти» - 9

«Утримались» - 4

 

Вирішили:

Направити звернення  в Міністерство фінансів України щодо  внесення змін в Наказ №631.

Внести до Порядку виконання митних формальностей при здійсненні митного оформлення товарів із застосуванням митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30 травня 2012 р. № 631 (Офіційний вісник України, 2012, N 64, ст. 2627) такі зміни:

1) Абзаци другий та третій пункту  5.3. розділу V виключити.

2) Пункт 5.4. розділу V викласти у такій редакції:

 «5.4. За поданою попередньою МД, яка містить усю необхідну інформацію для випуску, посадовою особою ПМО, призначеною згідно з розподілом, за допомогою АСМО виконуються митні формальності, визначені пунктом 4.5 розділу IV цього Порядку.»

2) Доповнити розділ V пунктами  5.7 – 5.10 у такій редакції:

 «5.7. У разі коли під час виконання відповідно до пункту 5.4 цього розділу за попередньою МД митних формальностей, визначених пунктом 4.5 розділу IV цього Порядку, у тому числі за результатами спрацювання АСАУР, встановлено проведення митного огляду товарів, взяття їх проб (зразків), посадова особа ПМО митного органу за допомогою АСМО надсилає зазначену інформацію

Декларанту на відповідну електронну адресу.

5.8. Постановка на контроль в ЄАІС митних органів України попередньої МД на паперовому носії фіксується шляхом проставлення другого відбитка штампа ПМК посадової особи ПМО.

5.9 У разі наявності в ЄАІС митних органів інформації про можливість випуску товарів за попередньою МД прикордонною митницею, без пред’явлення їх митниці призначення посадовою особою прикордонної митниці, на підставі переліку товарів, які підлягають державному контролю, відповідно до поданих декларантом, уповноваженою ним особою або перевізником товаросупровідних (товаротранспортних) документів визначаються вид (види) державного контролю.

Доручити голові Громадської ради, Берестенку В.В. підписати звернення та направити Міністру фінансів України для вирішення питання по суті.

 

Головуючий засідання (зборів) підбив підсумки засідання та закрив його.

  

  Голова Громадської ради                           В.В. Берестенко

 

  Секретар Громадської ради                       Л.М. Ткаченко