Територіальні органи ДФС
в Одеській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Лист ГУ ДФС в Одеській області від 21.12.2015 року №7399/9/15-32-22-06-07

25.12.2015

Головне управління ДФС в Одеській області розглянуто запит, щодо питання чи повинні суб’єкти господарювання на вимогу споживача, у разі втрати, відновляти розрахунковий або інший документ, який засвідчує інформацію стосовно дати продажу, найменування та ціни товару і повідомляє наступне.

Основним нормативно-правовим актом, що визначає правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, є Закон України від 06.07.95 р. № 265/95-ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (далі - Закон № 265). Дія його поширюється на усіх суб'єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.

Відповідно до статті 3 Закону №265 суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов'язані, зокрема:

• проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок;

• видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов'язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції;

• друкувати або створювати в електронній формі на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) контрольні стрічки і забезпечувати їх зберігання протягом трьох років.

Вимоги до суб’єктів господарювання щодо відновлення розрахункових документів, які були втрачені споживачем(покупцем) даним Законом не передбачені.

Разом з цим, повідомляємо, що можливо підтвердити інформацію проведеної розрахункової операції при перегляді контрольної стрічки відповідного реєстратора розрахункових операцій.

Згідно зі ст. 2 Закону №265 встановлено, що контрольна стрічка - копії розрахункових документів послідовно сформованих реєстратором розрахункових операцій, що надруковані або створені в електронній формі таким реєстратором, а також копії фіскальних звітних чеків у разі створення контрольної стрічки в електронній формі.

         Враховуючи вищенаведене ГУ ДФС в Одеській області вважає за необхідне звернутися покупцеві з відповідним зверненням до суб’єкта господарювання.

ми чинного законодавства.

 

Заступник начальника                     Д.І.Хадусенко

До списку